Monday, December 21, 2015

Filine Hondelink

Vietnam here we come....

Dag, ik ben Filine Hondelink en woon in Groningen Zuid. 
Op moment van vertrek naar Vietnam ben ik net 15 jaar geworden en daarmee ben ik de jongste deelnemer en de enige derde klasser (3R Gymnasium) in de groep. Ik heb zin om mee te gaan met deze groep leerlingen en samen te leren over het mooie Vietnam, de mensen en de cultuur. Een eerste kennismaking had ik dit voorjaar toen Phuong en Trang, twee Vietnamezen, bij ons thuis logeerden. Beiden helpen nu bij de organisatie van de reis en ik kijk er naar uit om heen beiden weer te zien. Het wordt een onvergetelijke reis met een bijzondere groep. 

Iets over mijzelf: ik train twee keer per week op de golfbaan in Glimmen, ik speel piano en wekelijks ga ik naar een cursus creatieve kunst bij VRIJDAG. Het gezin bestaat verder uit een jonger broertje Heero van 10 jaar, mijn vader en mijn moeder. 
De voorbereidingen voor de reis op school samen met elkaar is al heel leerzaam en leuk en de reis zelf wordt ook heel bijzonder. Vietnam here we come......


No comments:

Post a Comment