Tuesday, December 15, 2015

Fabienne Iepema

Hee!

Mijn naam is Fabienne en ik ben net 16 geworden. Eindelijk heb ik de leeftijd bereikt waarop je kan scooterrijden! ☺

Samen met mijn ouders en zus woon ik in de Groeve, een dorpje vlakbij Zuidlaren.

Inmiddels zit ik al op 4VWO in klas 4R.  
Het profiel dat ik volg is E&M, mochten mensen dat leuk vinden om te weten!

Mijn hobby’s zijn onder andere: paardrijden (dat doe ik één keer per week), shoppen en afspreken met vriendinnen! Verder vind ik het erg leuk om bepaalde dingen te filmen (bijvoorbeeld voor een schoolopdracht) en om het dan te editen. 

Daarom ga ik zeker filmen als we in Vietnam zijn! (als dat tenminste toegestaan is enzo☺).

Verder vind ik het leuk om op vakantie te gaan en om daar allerlei gewoontes en culturen te leren kennen van andere landen.
Dus dat gaat zeker lukken in februari als we naar Vietnam gaan!

Ik heb echt heel veel zin in de reis, alleen soms is het wel raar om te bedenken dat je dan gewoon twee weken van huis bent in een totaal ander land. Het normale leven ‘stopt’ dan als het ware even, wat eigenlijk heel leuk is!

Ik kijk er dus erg naar uit op met z’n allen op weg te gaan naar Vietnam!

In Ieper, samen met een vriendin. Ik ben de rechter.q

No comments:

Post a Comment